Filmy relacja mąż-żona, rezydencja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja mąż-żona, rezydencja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Rebeka

6,5
4,6
Po burzliwym romansie z przystojnym wdowcem Maximem de Winter (Armie Hammer) w Monte Carlo, świeżo zaślubiona młoda kobieta (Lily James) przybywa do Manderly – imponującej rodzinnej posiadłości swojego nowego męża na wietrznym wybrzeżu Anglii. Naiwna i niedoświadczona wkracza w nowe życie, stojąc w cieniu Rebeki, wytwornej pierwszej żony Maxima, o której pamięć za wszelką cenę stara się utrzymać gospodyni domowa, pani Danvers (Kristin Scott Thomas).
Uroda Madeline Ashton, gwiazdy show-biznesu, więdnie równie szybko jak jej kariera. Jej rywalką jest dawna przyjaciółka Helen Sharp. Niegdyś nieśmiała i zakompleksiona, dziś jest słynną z piękności pisarką. Obie rywalizują o miłość utalentowanego chirurga plastycznego dr Ernesta Menville'a. Ernest był kiedyś zaręczony z Helen, ale ostatecznie poślubił Madeline. Broniąc się przed kobietami ucieka najpierw w alkoholizm, potem w śmierć, która jednak wcale nie jest wybawieniem. Dwie kobiety, które kochał, przemieniły się w demony.
Jacob Petersen, pełen ideałów dyrektor upadającego sierocińca w Indiach, poświęcił życie opiece nad porzuconymi na ulicach dziećmi. Kiedy nad sierocińcem zawisła groźba likwidacji, Petersen dostaje niezwykłą ofertę pomocy. Nieznany duński biznesmen Jørgen, proponuje mu dotację w wysokości 4 milionów dolarów. Istnieje jednak pewien dziwny warunek.


George jest odnoszącym sukcesy komikiem, który dowiaduje się że jest śmiertelnie chory i pozostał mu rok życia. Ira stawia dopiero pierwsze kroki na scenie. Pewnej nocy obaj panowie występują w tym samym klubie. George dostrzega talent początkującego komika i zatrudnia go jako swojego asystenta. Wkrótce mężczyźni zaprzyjaźniają się.
Fabuła to historia kariery i tragedii magnata prasowego Charlesa Fostera Kane'a. Pierwowzorem tej postaci był William Randolph Hearst, ale Orson Welles dodał do niej elementy autobiograficzne. Po śmierci Charlesa Fostera Kane'a potężnego magnata prasowego, reporter Jerry Thompson (William Alland) podejmuje próbę wyjaśnienia znaczenia słowa „Różyczka” (ang. „Rosebud”), wypowiedzianego przez Kane'a w chwili śmierci. Dziennikarz, poprzez serię rozmów z ludźmi z otoczenia swojego bohatera, odkrywa powoli, jak skomplikowaną osobowością był ten enigmatyczny i na pozór pozbawiony skrupułów w robieniu kariery człowiek.
Max (Sigourney Weaver) i Page (Jennifer Love Hewitt) to wytrawne oszustki, duet matki i córki, które doszły do perfekcji w naciąganiu kolejnych facetów. Niestety, podczas "urabiania" zdziwaczałego magnata tytoniowego Williama B. Tensy (Gene Hackman), Page poznaje sympatycznego chłopaka i popełnia niewybaczalny błąd - zakochuje się w nim. Nagle moralność i sumienie przypominają jej o sobie. Matce i córce po piętach depcze mściwy eks, mają trupa w bagażniku, a ich chytry plan rozpada się na kawałki.
Dwie zwaśnione rodziny walczą o majątek, nie wiedząc do jakich tragicznych wydarzeń to doprowadzi.
Znanego pisarza opanowuje szczególna obsesja. Poszukuje informacji na temat gwiazdy filmowej, pięknej kobiety zmarłej przed wielu laty. Odkrywa pewne związki łączące ją i jego samego kiedyś w przeszłości. W swych poszukiwaniach odkrywa również sporo tajemniczości, historii dziwnych i ponurych, które doprowadzają go na skraj szaleństwa.
Marie zawsze marzyła o zdobyciu bogatego męża. Kiedy jej majętny narzeczony Thomas zaprasza ją wreszcie na spotkanie z rodziną, czuje niezwykłe podekscytowanie. Wspaniale wyglądająca rodowa rezydencja robi na niej ogromne wrażenie, ale samo rodzinne spotkanie stopniowo przyjmuje nieoczekiwany kierunek. Andreas - przyszły teść i zarazem szalony neurochirurg - widzi bowiem w pięknej Marie swą zmarłą żonę, a do tego podejrzewa, chociaż nie bez powodu, że syn chce się go pozbyć. Szybko okazuje się, że wszyscy mężczyźni w rodzinie narzeczonego równie mocno pragną Marie. Ona chce tylko ich fortuny, ale nie wie jeszcze jak drogo przyjdzie jej za swoje pragnienie zapłacić i jak potworną tajemnicę skrywają domownicy. Wkrótce marzenie Marii zamienia się w przerażający koszmar - niedoszła panna młoda zbyt późno odkrywa, co oznaczają potworne krzyki dochodzące z piwnicy i jak mocne mogą być czasami więzy krwi...
Dwadzieścia lat temu, niebezpieczna Octavia Irazábal zabrała niewinnej Fedorze wszystko co kochała - rodzinę, fabrykę perfum i wolność. Po wyjściu z więzienia, kobieta pragnie odzyskać swe dawne życie, córki i majątek, ale nade wszystko pragnie zemsty na podłej Octavii i jej rodzinie. Losy Fedory i jej dwóch córek, Diany i Gaby zostaną nierozerwalnie połączone z rodziną Irazábal zemstą, intrygami i... miłością.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…